terça-feira, 7 de junho de 2011

♫ Sarah Brightman & Antonio Banderas - The Phantom Of The Opera ♫




In sleep he sang to me,
In dreams he came.
That voice which calls to me,
And speaks my name
And do I dream again?
For now I find,
The Phantom of the Opera is here,
Inside my mind

Phantom:
Sing once again with me,
Our strange duet.
My power over you,
Grows stronger yet.
And though you turn from me,
To glance behind.
The Phantom of the Opera is there,
Inside your mind.

Christine:
Those who have seen your face,
Draw back in fear.
I am the mask you wear.

Phantom:
It's me they hear.

Christine (Phantom):
my (your) spirit and my (your) voice,
In one combined.
The Phantom of the Opera is here (there)
Inside my (your) mind

Offstage:
He's there, the Phantom of the Opera!
Beware, The Phantom of The Opera!

Phantom:
In all your fantasies
you always knew
that man and mystery

Christine:
Were both in you
[Phantom Of The Opera lyrics on http://www.metrolyrics.com]


Christine (Phantom):
and in this labyrinth
where night is blind
the Phantom of the opera is (there) here
inside (your) my mind

Phantom:
Sing my Angel of Music

Christine:
He's there, The Phantom of the Opera!
(Vocalizing)

Phantom:
Sing!

Christine:
(Vocalizing higher)

Phantom:
Sing for me!

Christine:
(Vocalizing higher)

Phantom:
Sing my angel of music!

Christine:
(Sings higher)

Phantom:
SING FOR ME!

Phantom:
I have brought you,
To the seat of sweet music's throne.
To this kingdom where all must pay homage to music,
Music.
You have come here.
For one purpose and one alone.
Since the moment I first heard you sing,
I have needed you with me to serve me, to sing,
For my music.
My music

6 comentários:

  1. Vinha trazer-te o meu bom dia e fiquei encantada com a recepção :)))
    ... fantástico video :))

    Tem dia feliz, Maria.
    beijinho

    ResponderEliminar
  2. Sarah Brightman e António Banderas!!!Nunca pensei ouvir o António Banderas e ainda por cima num tema destes.Não sabia que ele canta, e que boa voz!O Fantasma da Ópera, ouvi-o pela primeira vez na TV, num dos espectáculos do La Féria.
    Não pára de me surpreender com as suas postagens, Maria!

    Obrigada pelas explicações sobre como levar o Selo, que me deixou no blogue.Depois digo-lhe como correu. :)

    Beijo

    Olinda

    ResponderEliminar
  3. A voz dessa cantora é linda d+!
    Belo post Maria.

    Beijinho.
    Fernanda

    ResponderEliminar
  4. Como gosto de “O Fantasma da Ópera”. O musical esteve em Toronto durante 10 anos. Nesse espaço de tempo foi vê-lo três vezes. E iria uma quarta vez ! Absolutamente brilhante!
    Abraço.

    ResponderEliminar
  5. Amo essa historia, o livro,a peça, o filme rsrsrs
    Adoro as musicas dela...
    E ele é o homem mais lindo do mundo!(pelo menos pra mim)rsrs
    Entao imagine como ADOREI seu post ne rsrsrsr

    ResponderEliminar

“Aqueles que passam por nós, não vão sós, não nos deixam sós. Deixam um pouco de si, levam um pouco de nós” (Antoine de Saint-Exupery).

Obrigado pela sua visita e pelo carinho que demonstrou, ao dispensar um pouco do seu tempo, deixando aqui no meu humilde cantinho, um pouco de si através da sua mensagem.